Monday, August 17, 2009

Michael Jaksons nye liv

Da jeg hørte at Michael Jakson var død tenkte jeg umiddelbart at det var en bløff. At han var lei hele greia og faket sin egen død for å flytte til ett eller annet lite sted og leve anonymt og kanskje litt lykkeligere resten av livet (vi lekte med tanken i sommer, med de burkakledde damene på Fauske)
I alle fall. For min del var det hele glemt. Helt til jeg kom hjem i ettermiddag og Brage kunne fortelle at Michale Jakson var på TV stua! I søppelbilen.
-??!
"Joda, han er en søppelmann skjønner du, mamma. Som kan reparere søppelbilen når den har gått i stykker. En søppelmannmekaniker!
Og med tanke på sommerens spekulasjoner synes jeg ikke det høres særlig merkelig ut. På spørsmålet om Michael Jakson er glad for denne jobben sin svarer Brage
"Sånn passe"
.

2 comments:

Lisa said...

Du trodde vel egentlig ikke at Michael Jackson er død? Selvfølgelig er det fingert, akkurat som Elvis, Kurt Cobain, Kennedy, Marylin Monroe, John Lennon, og sikkert mange fler jeg ikke kommer på akkurat nå.
De er alle med i en hemmelig organisasjon, som tar seg av sånne store stjerner, som de ser vil miste glansen, så de kan bli kjemperike "etter sin død".
Hallo! Dette er jo soleklart om en tenker seg om! Elementært!

Kamilla said...

Synes det er trivelig at han ble akkurat søppelmannmekaniker:D