Saturday, January 1, 2011

godt nytt år!

Det hender at et år blir så fullt at det renner over i det neste. Det er ikke den beste starten et år kan få. Men heldigvis, og nesten litt overraskende må jeg si, skjedde ikke det med 2010. Selv om det fyltes godt opp likevel:

Vi gledet oss til å møte Hemmeligheten, som heter Vilja og er den nydeligste snart ett-åringen som finnes. Og jammen kom det ikke ei Johanna, ei Aurora, ei Celine, en Daniel og helt på tampen enda en lillebror til Jakob. Nye ansikter som vi skal bli kjent med, og som må finne seg i turer, middager og tradisjoner vi ikke helt vet hvorfor vi fortsetter med, (men ingen vil slutte med).
Vi var spente på skolestarteren her hos oss, men det vil han ikke snakke om, så vi er ikke helt sikre på hvordan det går. Vi var glade for gode og spennende jobber hele året og vi gledet oss til hverdager, turer, besøk og alt vi ikke helt viste hva skulle bli.
Vi gledet oss (med god grunn) til Blåbrygging, men lite ante vi at bestemmelsen om å flytte nordover skulle komme. Men det gjorde den. Og dermed blir 2011 året for de store endringene. Sankthanshågen. Det høres bra ut, og blir bra, bare litt skummelt, og litt vondt å reise fra denne byen vi har blitt så glad i.

Vi er full av takknemlighet for at 2010 var et år med gode friske dager, og vi håper at 2011 tar godt vare på oss.

Godt nytt år alle!

5 comments:

Lisa said...

Kanskje 2011 blir året du kommer på besøk?

maja said...

det var jo 2004, så det ville jeg ikke satset ei krone på var jeg deg ;)
Men kanskje det blir året dere flytter til Trondheim?! (men det er jo forresten ikke noe poeng i lengre...)

Lisa said...

Det året teller ikke, det var jo da du flytta til Trondheim!

maja said...

teller ikke??! Jeg var da vitterlig på besøk, FØR jeg flytta :)

Lisa said...

Nuvel, jeg vil være så frimodig og påstå at det ikke var jeg som var grunnen til hyppige Trondheimsbesøk FØR du flytta! Så det så!