Wednesday, January 19, 2011

Småspising er en uting!

Jeg har slanket meg en gang, da jeg var fjorten år og gikk opp til 50 kilo... Det varte kanskje to dager. Siden har jeg ikke vært inne på tanken en gang. Men det betyr ikke at jeg er uinteressert i å holde meg sånn nogenlunde i klærne som er i skapet. Og en ting har jeg fått med meg; man skal ikke bedrive småspising. Det betyr (etter hva jeg forstår); at man spiser noe smått mellom måtidene. Det gjør jeg ikke. Når jeg spiser mellom måltidene passer jeg alltid på å spise mye.

4 comments:

Lisa said...

hmm, jeg mener å huske noen dubiøse dietter mens vi gikk gymnaset....;)

maja said...

det er ikke slanking min venn. Jeg har hatt et snes dietter uten sukker, mel, melk, hvetemel osv

(dessuten må du ikke ta alt som skrives på bloggen så bokstavelig, noen ganger gjør jeg om på livet bare fordi det passer bedre i teksten. Kamilla har lært meg at det man skirver ikke trenger å være sant, tvert om ;)

Lisa said...

Vel, dette var jo tida FØR slike dietter var på banen...vi snakker heller om "ikke noe annet enn frukt før kl.12", "hvor mange kalorier er det i denne" osv....

Da har Kamilla lært deg å lyge....

maja said...

eller hun har lært meg å gjøre som Knausgård. Skrive bare det jeg husker og slik jeg husker det.