Friday, February 25, 2011

i god tid

eller på tide. Det er ikke godt å si. Men vi pakker. Vi pakker bøker, kopper, kar, leker, bøker, duker, bøker, klær, bøker, bilder, bøker, bøker og bøker (kan det være nødvendig med alle disse bøkene? jeg prøver å kvitte meg med en og annen , men det har blitt med èn)
Man skulle tro vi skal flytte i neste uke, men det er den der interiørkonsulentdama som var innom her for et par uker siden som sa at alt må ut. UT UT UT, sa hun. Så derfor. Men nå, må jeg pakke et par bøker før kvelden kommer.

5 comments:

Hanne said...

Da vi flyttet inn i Sankthanshågen - og jeg ATTER EN GANG hadde båret meg skakk og skeiv på hundretusen bokesker - tok jeg en sjefsavgjørelse: Neste gang vi flytter blir det uten bøkene.
Så her bor vi nok for bestandig;)
God helg!

Du må forresten be din mor fortelle om sin gjesteopptreden som Johanne i dag...

Julie said...

Jeg kan hjelpe deg med en av de bøkene jeg...hvis du ikke alt har pakket den ned da.

Lisa said...

Ikke pakk ned bøkene mine da!

ordomalt said...

Maja... nå skuffa du meg... om da kan ver nødvendig med alle dei bøkene????? Har da tørna heilt for deg??? JA, BØKER E LIVS VIKTIG! DET KAN ALDRI BLI NOK BØKER! Bøker skal ikkje pakkast ner heller, dei bør helst bærast med i veska til ei kvar tid!

maja said...

Hanne, det skal jeg gjøre. Og fint at dere blir boende :)

Julie, jeg har ikke pakka ned di bok, kan du vel skjønne. Den ligger i veska i fall du kommer innom Munkegata en dag ;)

Lisa; dine??! Har jeg noen bøker her som er dine... (i så fall er de pakka ned nå)

Haldis, jeg venta meg den fra deg ;)