Wednesday, November 23, 2011

Snart er det bare punktum igjen

Jeg har lest noen blogginnlegg fra et par år tilbake, og jeg merker meg at de var lengre enn dem jeg presterer nå om dagen. Det kan være mange grunner til det at blogginnleggene blir stadig kortere, en av dem er at jeg får ut nokså lange (ikke lange egentlig, men lengre) tekster etter at Radioen fant ut at de ville ha dem, og dermed blir det ikke så mange ord igjen til blogg. En annen grunn er at livet kanskje har blitt kjedeligere (det har det ikke, så den grunnen er en tullegrunn, men det måtte sies). Eller så kan det hende at det er med tekster som med kroppen. Den krymper! Jeg har nemlig krympet, en og en halv centimeter. Det er helt sant. (I alle fall så sant som målinger på legekontor kan bli). Og det er en grunn jeg kan skjønne. Men, fortsatt er jeg her. Og fortsatt er det bokstaver foran punktum.

4 comments:

ordomalt said...

Da negative i detta e at eg kan ikkje sova på morgonkvisten heller hvis eg skal få med meg dine kloke ord på radioen...

Kamilla said...

Hm. Jeg har også krympa. Både i høyde og i skostørrelse. Kanskje det er en Zakariassen-greie?

maja said...

Kamilla, det er det sikkert!

Haldis, du sover aldri likvel. Klem

ordomalt said...

Godt poeng...