Friday, October 26, 2012

Lørdag og en pysete filifjong

I dag skulle jeg kjøre til Engeløya i Steigen, klokka sju, Alle som kjenner meg vet at noe av det hyggeligste jeg gjør i jobben min, er å ta turene dit, Engeløya er full av fine folk, og et av de absolutt vakreste steder i verden! Men på Det Store Internettet kunne man i går og i dag lese at biler lå strødd lags veiene og de som ikke lå strødd hadde (firhjulstrekk, vil jeg tro og) sjåfører med nerver av stål!

Jeg kjente at jeg ikke har så lyst til å ligge strødd denne helga. Jeg har ikke firhjulstrekk, (selv om nervene mine kanskje er av stål). (Okei, de er ikke det, men det med firhjulstrekk holder i massevis). Så, for første gang i mitt liv avlyste jeg en jobb fordi jeg er pysete.

Plan for dagen: Supermann, Den andre Superstorebroren og onkel Viktor skal legge fliser på badet oppe.

Dagens utfordring: Tiden (i morgen får vi en hel time ekstra, heldigvis!)

Dagens motto: Vinter i oktober gir ferdige hus i desember.

No comments: