Monday, September 14, 2009

VALG

Det er bare en ting å si i dag: Tvi Tvi!

4 comments:

Lisa said...

og vi er lettet og fornøyd, noe av det skumleste jeg vet om er Siv Jensen. Det lyser jo hat av henne!

Kamilla said...

Og i dag: JIPPIIIII!

Lisa: Enig. Og valget sluttet som en skummel film som lover oppfølger. En såret, ond heks som skylder på sine svikefulle medborgelige og truer med å komme sterkere tilbake om fire år. Skrekk og gru!

maja said...

Takk og lov! Og hjelpe meg om det ikke var takk og lov, men skrekk og gru.
Vi kan være med å regissere den oppfølgeren, her er det bare å få folk til å skjønne vårt eget beste de neste fire årene. Eller vurdere mord...

Lisa said...

Siv Jensen er hatsk, mannbisk, aggressiv og bitter. Nå vet jeg ikke om hunder er bitre, men jeg er overbevist om at om hun hadde vært en hund, så hadde hun vært avlivet. Så drastisk vil jeg si det.