Wednesday, November 4, 2009

Mer mail mellom min mann og meg

I dag forløp en mailutveksling mellom min mann og meg slik: (vi gikk, som dere ser, ganske fort bort fra Superlangbein og Klara Ku, (av opplagte grunner, hun er forlovet med Hesten Klaus, ja, resten sier seg selv)

"Hei Supermann
(sitter her og tenker på at hver gang jeg har sett en
Supermann-film og Lois har ropt HJEEEELP!!! Så har
Supermann hørt det (hvor enn han har vært) med superhørselen
sin. Og så lurer jeg på om det er juks å rope HJEEEELP bare for
å få deg flyvende hit for en kaffe… ;)

LL"

"Den gang da når du så på Supermanfilm, i gamle dager, så var det ikke så mye interferens i form av forstyrrende singaler fra mobiltelefon/trådløse nett.
Jeg har søkt om å få et eget frekvensområde slik at jeg i større grad kan hjelpe de som er i nød. Desverre så viser det seg at alle konsesjoner er forhåndsbestilt av andre superhelter og lokalradiostasjoner.
Jeg spør meg selv hver morgen mens jeg står foran speilet på badet "har jeg blitt sløv, klarer jeg ikke å følge med i tiden?".
Videre når jeg slår opp på Gule Sider for søk etter konsulenter med relevant erfaring, så er alle jeg ringer opptatt med å bistå skakkjørte bedrifter som har havnet i uføre grunnet finanskrisa.
Så jeg må kan hende tenke i nye baner, kanskje skaffe meg en ny drakt med mere tidsriktige farger, klikke innom ebay for å finne noen nye superkrefter...

SM"

2 comments:

Kamilla said...

Litt sånn som superheltene i Watchmen, han mannen din:)

maja said...

godt at det er flere...