Sunday, December 27, 2009

bare tre dager igjen

noen år, som i fjor, har vært så fulle av alt at når de endelig er over har det vært umulig å stoppe dem fra å renne over i det neste. Mye av 2008 rant over i 2009. Det er ikke helt heldig for det året man går inn i.
Men 2009 har, til tross for å være ganske full av både sjelsettende opplevelser og hyggelige minner, stoppet der det skal (ser det ut som, vi er jo ikke helt ferdige enda). Jeg ser fram til å gå inn i et helt nytt år.

I går kom jeg på at jeg ikke har satt meg et nyttårsforsett. Og det må man (ikke alle man, men jeg man)
Så nå går jeg rundt og grunner på det. Hva er det lurt å sette fokuset på i 2010?
(i 2004 sa jeg at jeg skulle bli gravid, det var det ingen som trodde på, men bare se)

3 comments:

Kamilla said...

Du kan jo for eksempel love å ta deg en tur til Bergen???

maja said...

ja, det kan jeg. Men det skal jeg jo uansett.
Thomas har lovet seg en tur til Las Vegas...

Kamilla said...

Hurra!