Tuesday, August 3, 2010

blir det to

for Odin som har blitt fire år har gjennomskuet oss. Vi prøvde oss, med stort hell vil jeg si, å lage et skjema med smilefjes og Selveste PirBadet som belønning. Alt de skulle gjøre var å la være å krangle.
Nå har vi en greie med kveldene. De er, mildt sagt, ikke særlig trivelige her i huset for tida. Og da jeg kom på at vi kan jo bare lage et nytt belønnings-skjema, så har vi fikset dette også, var Brage fem år, hjertens enig. Men ikke Odin. Han sa ingenting. Ikke før dagen etter. "Jeg trenger ikke å dra i Pir Badet jeg, for da må jeg bare være snill og grei, og det vil jeg ikke!"

3 comments:

Thomas said...

hahahaha - som æ sku ha sagt de sjøl!

Heidi said...

Odin er en klok litn gutt! Og sterk!

Kamilla said...

Odin har skjønt et og annet viktig, ja!