Tuesday, May 26, 2009

fire forum mindre for en danske

Jeg har en god venn. Han er egentlig min manns venn, men som tidligere skrevet har jeg stjålet ham. Han er dansk. Han har en koselig familie.
For lenge siden skrev jeg at jeg skulle fortelle om den gangen han ble kastet ut av, ikke bare ett, men tre nettforum, (med noen ukers mellomrom riktignok). Først mobber han en dyslektiker på et sportfiskeforum, så terger han på seg dyrevernere med å argumentere for levende agn og siste utestengelse kom fra vg.net (er det mulig å bli blokkert herfra?) etter å ha sagt sin hjertens mening om enkelte innlegg.
I dag kunne kjæresten hans fortelle at hun også har blitt utestengt fra et forum, et danskt, som selger klær...
Vår antagelse om at noen hadde lånt profilen hennes ble raskt bekreftet. Jeg mistenker de innleggene som har ført til utestengelse for å ha stor underholdningsverdi.

No comments: