Monday, January 2, 2012

2011

Jeg har pleid å skrive ei liste over hvordan det siste året har forløpt, og selv om jeg ikke husker alt sånn her og nå, her kommer noen ting som har vært viktige for oss og for meg i 2011. I ukronologisk rekkefølge:

- Først og fremst er dette året hvor vi flyttet. Vi brøt opp fra Trondheimsbyen vår og flyttet til Arktiske strøk, og ved årets utgang hadde vi fortsatt litt igjen før vi kunne si at vi kjenner oss helt hjemme (og det er ikke våre nye sambygdningers feil, de har vist seg å være i verdensklasse!)
- Før vi brøt opp rakk jeg å skrive en rapport om det store, viktige og fine prosjektet i Bymisjonen, det er både glad og takknemlig for at jeg fikk.
- Jeg begynte å skrive for radioen, og det bare for gøy.
- Så skjedde det triste ting i Trondheim da lille Guro kom til verden ute liv.
- Vi solgte den Blå Huset ved Havet.
- Thomas bygde veranda midt på Blåbrygga! Hurra for ham!
- Kjelvikspillet med "Midtsommernattsdrømmen", som ble det, en drøm, midtsommers.
- Brage begynte på ny skole og fikk en stri høst, men med de beste kompisene og den aller flinkeste læreren.
- Odin begynte i ny barnehage, med så mye lek og så mange smilende fjes at vi blir glade bare ved tanken.
- Lillesøster og Marius giftet seg i solskinn!
- Supermann og jeg begynte begge i ny jobb, og en av oss synes det er den beste jobben man kan ha!
- Og nå ser vi en forferdelig film om fjellklatrere i livsfare, det nye året kommer til å bli spennende!

2 comments:

Julie said...

Jeg skriver ikke lister, men når jeg leser din så ser jeg jo at det absolutt har sin verdi :)

Ha et forykende flott 2012 :)

maja said...

Godt nytt år Julievenn!
Lister kan være fint.

Klem