Tuesday, June 26, 2012

Reddende engler (eller entreprenører, jeg er ikke sikker)

Det kjipe med å ta sånne "vi er i en aldri så liten krise, og vi kan sikker takke oss selv for det" -telefoner blekner i det øyeblikket den du ringer til sier "men dette må vi klare å løse! Jeg skal se hva jeg får til!" Og så, etter noen timer med neglebiting ringer telefonen og den samme reddende entreprenøren (eller engelen, siden jeg ikke er sikker) og sier "jeg begynner i morra tidlig, alt er klart!"

PS Tips til hva reddende engleentreprenører kan takkes med, foruten betalte regninger, er kjærkomment.

2 comments:

ordomalt said...

Du er jo mesteren i betaling, sjølvsagt betale du med knappar og glansbilder:))) Mest geniale "betaling" eg nokon gong har fått:)

maja said...

Haldis, det er fordi du skjønner verdien av knapper og glansbilder, det ;)