Friday, February 22, 2013

En Filifjong med en (gammel) plan

Da jeg begynte å blogge, for godt og vel fire år siden skrev jeg "Jeg lovet Kamilla at denne bloggen skulle inneholde bilder tatt med mobiltelefonen og lister (Solveig, min nydelige lillesøster synes jeg skriver alt for mange, men jeg tenker at nå som jeg har et sted å ha dem, her, kan hun også bære over med dem). 
Det har jeg lyst til. Lister og bilder."
Slik ble det ikke. Og sånn er det vel med det meste vi foretar oss, vi har en plan, og så ender vi opp med å gjøre noe annet, som et resultat av planen.

Men nå, nå har jeg tenkt at det var en god ide. Bilder og lister. Jeg må bare samle mot til meg for å lære meg det der Instagramgreiene, så skal det bli. Så nå er det bare å følge med, dere! 



1 comment:

Kamilla said...

Jeg er for bilder og lister. Instagram stiller jeg meg likegyldig til, så langt.