Sunday, April 6, 2014

Det er om natten det skjer

Jeg hørte på radioen i dag at noen forskere mener at barn under skolealder ikke evner å skille mellom drøm og virkelighet.

I natt drømte jeg at min kusine Gro og jeg var på kafe sammen med Jens Stoltenberg. Det var veldig hyggelig! Han hadde det (selvsagt) litt travelt, men hadde tid til en kaffe og et stykke ostekake. Vi inviterte ham på besøk i påska og anbefalte varmt Klungsetmarka og Fridalen for skiturer! Han sa han skulle tenke på det. Så ble det hele litt uklart helt til jeg satt i en bil på Møllenberg og (med et snev av panikk) kom på at jeg hadde satt begge guttene av oppe ved Festningen, og glemt å fortelle dem hvor de skulle gå.

I dag er begge guttene hjemme og bedyrer at de ikke ble plukket opp av Røde Kors i natt.Nå gjenstår det å se om Jens kommer på besøk i påsken!

1 comment:

Lisa said...

har kusine Gro fremdeles bilde av Jens i pengboka?