Wednesday, November 26, 2008

Fjong og fjong

Jeg lovet Kamilla at denne bloggen skulle inneholde bilder tatt med mobiltelefonen og lister (Solveig, min nydelige lillesøster synes jeg skriver alt for mange, men jeg tenker at nå som jeg har et sted å ha dem, her, kan hun også bære over med dem).

Det har jeg lyst til. Lister og bilder.

Men, jeg får ikke overført bildene fra min mobil til denne bloggen. Og jeg har ingen lister om dagen (Solveig, det er helt sant!).

Jeg må altså lære meg å overføre bilder (og jeg tenkte at jeg kunne lage en liste med det, men ett punkt kvalifiserer ikke til liste. En liste må ha tre punkt, ellers er det ikke en liste, bare en huskelapp). Og til det trenger jeg en kabel (som jeg ikke vet hva heter), og da må jeg inn i en forretning... (de som kjenner meg vet at det krever enda mer enn å opprette en blogg. Jeg er ikke særlig god på shopping).

Dette innlegget kommer fordi mamma (som skal støtte og oppmuntre meg, det er det vi har mammaer til!) sendte meg en tekstmelding om at det er hyggelig med en ny blogg, men at den er litt tam. (!) Så. Uten bilder og lister, men med de beste intensjoner!

4 comments:

Kamilla said...

Jeg synes du klarer deg veldig bra, jeg!

maja said...

Takk! Betyr dette at du er vel framme?

gunn said...

Du klar d bra Olga. e syns det blir alt for skummelt å lag blogg! Har ik snøring på korsen e skal gjør d heller.

maja said...

Det er lett, jeg fikk det jo til og med til.

Gro skal jo heim i jula, da kan hun sikkert lære deg :)