Thursday, November 27, 2008

Tvibi

Hvor er det man har Tvibi i dette livet?
Da vi var små hadde man bestandig et sted (en stol, et berg, et tre eller et eller annet gitt sted) hvor man kunne stille seg når man trengte en pause, når vi ikke ville være med lenger.Og regelen er at da er man fredet, har man Tvibi, så har man Tvibi. Jeg tenker at dette er en god ide!

Og nå lurer jeg på om noen vet hvor Tvibien er!? Finnes det et skilt jeg har gått glipp av? (det ville i tilfelle ikke være første gang...)

(for ordens skyld, det er IKKE selve livet jeg ønsker Tvibi fra, bare fra legevaktbesøk. Kanskje de har en egen Tvibi?)
(og, om det finnes slike spesifike Tvibier kan jeg godt få et tips om den som gjelder vannlekasje også)

2 comments:

Lisa said...

Tvibi!!????!
Hva slags ord er det?
Aldri hørt før!

Men, du bor jo nærmest i fjæra, og der skulle det da være nok av plass til "tvibi"?

gunn said...

Vest finnes Tvibien den e med storbuska nedenfor sommarfjøsen!