Monday, June 21, 2010

Mandag

Jeg lurer på om jeg skal bli politi når jeg blir stor

5 comments:

Julie said...

Er du ikke politi? Jeg er ikke... Men hvis ikke du er...hvem skal da holde orden i rekkene? Nå ble jeg med ett veldig usikker... Men snart er det ferie og ingen rekker å holde orden i. Iallefall ikke på en stund. Skal jeg, sier du? Holde orden? Haha...narr meg ikke til å le...Hihiiii

-J.

maja said...
This comment has been removed by the author.
maja said...

Hahaha, Julie. Jeg har en hang til orden, men ingen som vil høre etter!!!

Julie said...

Det krever en viss myndighet å være politi...eller få andre til å bidra til en viss orden...men det har du kanskje? Myndighet altså...Jeg vet bare at jeg ikke har behov for å utfordre denne myndigheten hos deg...annet enn når du prøver å få meg til å se verden fra et annet perspektiv...helst opp ned. Et sted går jo grensen må vite.
Men politi? Det synes jeg likevel er å gå litt langt.

maja said...

Jeg synes vi går litt vel langt i mye og mangt, så kanskje det er sånn det må bli? (det rimer på politi)
- Og jeg tror det er bra å se verden opp ned en gang imellom ;)