Sunday, January 2, 2011

Kamilla, Lisa, Gro og Marit

og av og til min mann, min mor (skjønt henne må jeg mase på), min manns mor, min svigerinnes søster, vår nye nabo på Sankthanshågen og en sjelden gang min lillesøster.
Disse vet jeg er innom her og leser, og det vet jeg fordi de enten; legger igjen en kommentar, eller; fordi de ringer min mann(!) og spør hvem som er er syk (det er når jeg har skrevet ett eller annet om feber eller vondter av noe slag).
Og når sant skal sies er jeg glad for at dere orker å lese, ellers hadde det ikke vært så artig å skrive! Og om det er andre som kikker innom en gang i mellom (eller oftere) så er det veldig hyggelig!

Det har vist seg å være nyttig for meg dette, det blir som et verktøy for å se at tiden går (ellers kunne jeg jo fått det for meg at tiden står stille...), (dette håper jeg ikke min mann leser, for det er nemlig HAN som ikke får med seg at tiden går, og han er ikke kjent med min svakhet i å beregne Tiden).

Så til dere kjære venner, og andre som er innom, takk for Tiden, og fortsatt god lesning!

7 comments:

Hanne said...

Selv takk. Fortsett for all del å skrive!
Hilsen (snart nabo-)kjerringa :)

maja said...

:)

Heidi said...

Men jeg leser jo... Leser du min?

ordomalt said...

Orda dine e kos.
Orda dine e leik.
Orda dine e gøy.
Orda dine e meiningsfulle.
Orda dine e smil.
Orda dine e kunst.

Orda dine... dei lika eg litt... dei lika eg faktisk masse:)

maja said...

Haldis, du kler sol!

ordomalt said...

Vinter kler meg ikkje.

Zobel's said...

Judith kler meg