Tuesday, January 11, 2011

Noe har dukket opp, men jeg vet ikke helt Hva

Dette er ting jeg liker dårlig å snakke om i offentligheten (men så var jeg så godt i gang med drømmene), men; det har skjedd noe. Helt uten at jeg har merket det! Hele livet (og dette er ikke en overdrivelse), har jeg gått rundt med en følelse av å Vente. Det kan være ulike ting (eller personer) jeg har ventet på, men denne evinnelige Ventingen.
Her om dagen (i går kasnkje) merket jeg at noe ikke var som det pleier. Jeg kunne ikke helt si hva det var. Men i dag kjente jeg det igjen. Og Ventingen er borte.

Det eneste er at jeg ikke er Helt sikker på Hva det er jeg har ventet sånn på, som har dukket opp...

6 comments:

Kamilla said...

Hihi, du skal flytte nordover.

maja said...

kanskje det rett og slett er DET!

Gro said...

Jeg har også sluttet å vente!

Kamilla said...

Hihihi!

maja said...

kamilla, venter du??!

Kamilla said...

Midlertidigstatusen min er etter hvert blitt permanent.