Tuesday, March 1, 2011

Inetriørdesignkonsulentdama

som sa at UT UT UT til alle bøkene, skoene, stolene, bordene, hyllene og mattene sa inn med puter, stasj og stas. "Jada" sa jeg, og ikke bare jada, men "jada, jeg kan sy dem jeg" og ikke bare sy, men "jada, jeg kan male bildene vi trenger" og ikke bare male, men "jada, jeg kan trekke om de stolene der, jeg".

Åtte putetrekk, to fixe stoler, to handlenett og tre bilder senere tenker jeg:
AT JEG ALDRI SKAL LÆRE Å HOLDE KJEFT??! og går og legger meg.

6 comments:

ordomalt said...

Ser du, du skulle aldri ha høyrt på nokon som ber deg fjerna bøker.

Julie said...

hehe, æ flire. du kainn jo gjør alt du Maja. Koffor itj gå ut å redd værdn me d samme? Æ trur d e omtrent like krævende som å flytt.

Lisa said...

hmm, kanskje det er konsulentetellerannet man må kalle seg for å få deg til å gjøre ting?

maja said...

Haldis, jeg har nok ikke lært...
Julie, jeg prøver jo å redde verden heile tida, det er jo derfor jeg blir så sliten av å måtte sy og styre med andre ting.
Lisa, FÅ MEG TIL Å GJØRE TING??? jeg har "gjort ting" siden jeg var to år, kanskje ikke det enkelte vil, men ikke desto mindre.

Lisa said...

Ting som å reise på besøk og slikt tenkte jeg....

Kamilla said...

Jeg er enig: AT DU ALDRI SKAL LÆRE Å HOLDE KJEFT!