Wednesday, August 22, 2012

Nerd på sju år

Brage sju år kom fra Optikeren med briller. Det er riktignok lillebror Odin som ser dårlig, og skulle få undersøkt hvor dårlig det egentlig stod til, og da tok vi like gjerne med storebror på en sjekk. Og selv om han ser helt greit ble han og Optikerdamen enige om at han skulle bruke briller når han leser om kvelden(!), for han mente helt bestemt at han passet bedre til briller enn uten. Så her sitter han da, strålende fornøyd med bekreftet identitet, den skjønneste nerden på sju år!

2 comments:

Hanne said...

Ååååå. Vi får en liten nerdenabo! (ikke si til ham at jeg kalte ham liten!)
Hører rykter om at han har fremragende arbeidsmoral når det kommer til lekser ;-)

maja said...

Hahaha, Odin er rasende fordi han ikke får nok lekser, og de han får er i følge ham bare tullelekser (ikke de samme som tredjeklassen, betyr det egentlig). Dere får to små nerdenaboer!

Og bare så det er sagt, Brage er helt klar over sin egen høyde "mamma, du vet, jeg er litt liten av vekst!" og Odin sier "men jeg er er jo minst, så jeg vil alltid være liten, jeg!"