Thursday, November 22, 2012

bank i bordet

Hver gang noen har spurt om vi er i rute har jeg svart "foreløbig, og så lenge alle holder seg friske holder vi planen", og så banker jeg i bordet, av gammel vane. Ei brukket arm og et par feberrunder til tross er vi fortsatt i rute, foreløbig. Jeg har nemlig en fornemmelse av at gulvene på TV- stua og soverommene nede ikke kommer til å ligge klart før vi setter oss på flyet neste uke. Det får så være. Hus blir det. Og flytting i romjula er godt som noe. 

Plan for dagen: Siden både Supermann og jeg har jobber og vi av og til må komme a jour med dem blir det bittelitt skifer på Supermann i dag, og bittelitt bestilling og leveransearbeid på meg. 

Dagens utfordring: Å gjøre en og en ting i gangen

Dagens motto: I dag tror jeg bare vi sier takk og lov for (den foreløbige) fredsavtalen mellom Israels ledere og Hamas.

No comments: