Sunday, November 11, 2012

Så ble det søndag

Vår tapre Brage ble med mammaen på jobb. Med smertestillende i magen og armen i fatle holdt han ut i fem timer, men da var det godt å komme hjem. Supermann fikk lagt skifer i gangen, og min snilleste pappa har lagt fliser på gulvet på badet nede.

Og i dag kommer Oppefolkene på Blåbrygga for å hjelpe til (enda mer!) med kjøkken og gulv. Jeg tar en tur på jobb først, så blir det drill og kjøkken på meg også. Og vet dere hva jeg har gjort? ...
Jeg har sparkla mer i den ferdigmalte stua... Så nå er den ikke riktig så ferdigmalt lengre. 

Plan for dagen: Legge gulv på Bragerommet(!) (Dette er helt vilt!) Skru mer på kjøkkenet.

Dagens utfordring: Det er vel mer et spenningsmoment enn ei utfordring, men vi er veldig spente på om not/fjær gulvet vårt er så rett og fint at det legges på et blunk eller om det er så skeivt og skakt at det må bankes på plass.

Dagens motto: Når gulvet er lagt kan det danses på!

No comments: