Monday, November 12, 2012

Gulv! (og litt mange timer som skal fordeles på litt for få dager)

Jeg sier som guttene: "Du burde se det!". Gulvet som oppefolkFredrik og Supermann har lagt på Bragerommet. Det er det fineste gulvet i mils omkrets. Minst! Jeg er ikke sur fordi vi ikke fikk tak i bambusgulv lengre (bare litt ergelig, men lagt fra sur!) Og tror du jammen ikke de tok løs på loftstua og soverommet vårt også? De der to altså!

Kjøkkenet derimot, det står som det gjorde på fredag. Vi måtte jobbe mer enn vi først hadde tenkt i helga, Gro og jeg, så vi får ta det til uka.

Plan for dagen: Jeg skal jobbe sent og tidlig, så det spørs om det blir gjort så mye i dag. Kanskje Supermann flyr opp og legger noe gulv, vi får se. Og om jeg får en ledig time, skal du ikke se bort i fra at jeg maler en skvett.

Dagens utfordring: Det er to uker til snekkerne skal inn, og estimert 174 timers arbeid som gjenstår. Det vil si over 12 timer om dagen. (og ja, vi har fortsatt jobb, begge to) Vi hiver inn en søknad om fire timer ekstra i døgnet, bare de to kommende ukene. Det bør innvilges!

Dagens motto: En skvett maling her og en skvett maling der er bedre enn ingen skvett i det hele tatt!

No comments: