Thursday, November 15, 2012

Det ble gulv, det ble litt kjøkken og det ble kake

I går kom Ironman med familien til Det Store Nye Huset i Den Bittelille Skogen, vi lokket dem med bursdagsfeiring i kaffepausen. Superheltene gikk på loftet og la gulv med gulrotkake i magen, og vi i første etasjen begynte å montere kjøkken. At vi oppdaget at elektrikerne ikke hadde fått den nyeste kjøkkentegninga la ingen demper på entusiasmen over å få satt på plass skuffer og skap. Vi må bare ha litt flere stikkontakter inne i skapene enn først tenkt.

I dag skal jeg jobbe fra morgen til kveld, men kjenner jeg Supermann rett stikker han opp en tur når jeg kommer hjem etter at guttene har sovna.

Plan for dagen: Supermann flyr gjennom Huset og ser hva som trengs mest. Og, så MÅ jeg huske å bestille ventilator!

Dagens utfordring: Og, ja, så har vi bestilt for lite gulv.... Så det må jeg sjekke om vi får bestille mer av... Sist måtte vi bestille pallvis... Vi mangler sju kvm...

Dagens motto: Det er vanskelig å legge et gulv man ikke har!


No comments: