Monday, November 5, 2012

Mandag kommer med Kjøkken

Takk og lov for at vi har sambygdinger som tar ungene våre inn i varmen når det er helg, og gir dem litt andre opplevelser enn sparkel, maling, flising og husbygging dette året. Og så er det nå engang sånn, at det blir litt mer gjort, når guttene holder på med andre ting. Hvor tålmodige de enn er.

I går fikk jeg mala ferdig stua, tenke seg til. Ferdigmalt stue! Og ferdig med taket i gangen også. Og så er det  bare fem pakker med gulvbord igjen som skal stables (av 80...). Og Supermann, han tryllet fram det fineste dusjhjørnet du kan tenke deg! Og i morra, i morra kommer kjøkkenet, etter planen. Jeg passer meg for å si at dette går så det griner, for da får jeg vel en smekk over fingrene før vi vet ordet av det. 

Plan for dagen: Ta i mot 96 kolli flatpakka kjøkken. Heldigvis(!) kommer Blåbryggefolk, Gro og Tora, og hjelper guttene og meg utpå ettermiddagen, med å forstå hvor vi skal begynne. 

Dagens utfordring: Å finne plass til 96 kolli kjøkken...

Dagens motto: Flatt kjøkken blir som nytt med Blåbryggefolk som hjelpere!

No comments: