Monday, November 26, 2012

Supermann til tross

Jeg ba Supermann om å ta det der "fly rundt jorda og skru tida tilbake- trikset", men vet du hva han sa? Han sa at det gjør han bare i nødstilfeller. Hjelpe meg, hva er vitsen med å være Superhelt om man ikke kan kjøre et triks når man finner det for godt?!

Etterpå fortalte han at da ville alt vi hadde gjort til nå likevel være ugjort igjen, så da ble det ikke så kult likevel.

Plan for dagen: Pusse det jeg sparklet i den ferdigmalte gangen nede.... Okei, nå skal jeg ikke sparkle mer! Tror jeg.

Dagens utfordring: Det kommer to baderomsinnredninger og en vedovn, og (selv om jeg er ganske sterk!) det kan bli litt tungt å bære inn alene.
Supermann har fått en interessant og vanskelig utfordring på jobb. Det er artig, men passer litt dårlig.

Dagens motto: Når alt går i sirup er det på tide å fly etter sola!

No comments: