Sunday, August 1, 2010

Hørt på Verdens Beste Suppekafè

På Verdens Beste Suppekafè i dag overhørte jeg en samtale mellom servitøren og kunden (det var bare en kunde der før jeg kom).

Servitør: Vil du kjøpe suppe?
Kunden: Har dere sjokoladeis?
Servitør: Ikke FØR suppa!!!
Kunden: Enn hamburger? Eller kylling?
Servitør: Det er kylling i suppa.
Kunden: Kan jeg spise bare kyllingen? Jeg liker ikke så godt suppe.
Servitøren: Okei
Kunden: Kan jeg spise denne kyllingen?
Servitøren: Det der, det er sjokoladen det...
Kunden: Åja, nå har jeg spist opp hele. Ser du?
(kort pause) Skal jeg spise denne slangen også?
Servitøren: Ja, skal du ha mere is må du spise opp slangen. Og ikke lek med maten!

(for øvrig kan jeg opplyse om at til tross for en noe bestemt betjening var det hyggelig å være gjest der, og maten, den smakte fortreffelig. Eller som servitøren selv sa; "den smaker litt merkelig, denne fisken. Prøv haien i steden for")

1 comment:

Kamilla said...

Jeg vil også dit!