Friday, April 17, 2009

I følge ekspertene...

...står det nærmest daglig i overskriftene i de avisene jeg går meg på (men som jeg jo som kjent sjelden får lest). Men det er ikke lenger siden jeg leste slike artikler enn at jeg husker at det var vanskelig, (for meg i alle fall, og det kan jo hende det har blitt bedre), å få helt tak på HVEM disse ekspertene er.

Nå tror jeg at jeg har funnet ut hvem i alle fall en av dem er. Brage! For han sier rent ofte (daglig) "Ja, mamma, jeg er jo en ekspert!" (i å bygge lego for eksempel, eller i å finne skatter i fjære, eller i å klemme, eller på hva det måtte være).

Så, om alle ekspertene som uttaler seg har like god greie på saken som min fireåring, ja, da er de i alle fall dedikerte eksperter.

3 comments:

gunn said...

Bra Brage ha samme innstillinga videre i livet. Med å si ka du e så blir du d.

Lisa said...

Jeg har jo vært ekspert i team til og med!
Men det jeg er flinkest til nå, sånn ekspertmessig, er nok desverre å bli ekspertsint....

maja said...

Tante: sant!

Lisa: Det er jo noe...