Wednesday, April 15, 2009

KlageMuren

Noen ganger, når man har jobbet for mye, en dag. Eller to. (Enkelte vil påstå i det hele tatt) Og man kjenner at hodet stanger sånn passe hardt mot betong. De gangene, tenker man kanskje på alt man skal gjøre når man får god tid.

Jeg, etter å ha kommet inn døra tett på elleve en kveld, kan komme på et par ting:
- Se en film (hvilken som helst, bare det er sammen med Thomas, hjemme, med chips)
- Lese en avis (jada, jada, jeg vet at jeg skrøt på meg at jeg leser aviser igjen, men det var forbigående)
- Se Ugler i Mosen med ungene
- Legge på plass alle klærne som aldri kommer i skapene sine (okei, jeg har ikke lyst til det, men jeg har lyst til at det skal være gjort!)
- Male et skap (eller et speil, eller noe)
- Gå en tur på Ladestien (etter å ha sovet)

Ser man det, det kan vel ikke være så mye å be om.

2 comments:

Lisa said...

hmmm, det der med film må da vel være en overdrivelse? Så kresen som du er i filmvalget, må det jo uansett være vanskelig å finne en? ;)

maja said...

kanskje like greit man ikke har tid?