Monday, September 13, 2010

ett av to

jeg lurer på om det kan bli så mye å tenke på at det renner over. Eller om det eksploderer i stedenfor. For det kan umulig være plass til alt som dukker opp om dagen, i ett hode. Så, en liten eksplosjon i vente, eller en aldri så liten oversvømmelse (og det siste har vi jo god erfaring med!)

(Jeg lurer dessuten på om det å få barn rett og slett ikke er særlig sunt for tankene. For i mitt hode er Brage fortsatt en veldig liten unge. Og så små unger driver ikke og går hjem med kompiser etter skolen, og må hentes til kveldsmat. I det hele tatt veldig forvirrende).

2 comments:

Hanne said...

Av og til ser jeg nabounger sitte bak rattet i en bil og KJØRE. Alene.

Herregud - hvor er foreldrene? tenker jeg.

Og så kommer jeg på at de samme ungene kanskje har fylt 18 og har sertifikat.

maja said...

Hanne, jeg vet. Lillebroren min giftet seg da han var fire, og det var ganske traumatisk for en storesøster.

(enkelte påstår fortsatt at han var 28 eller deromkring)