Saturday, September 4, 2010

Å (ikke) kjenne sin begrensning

Noen ganger, får jeg for meg at jeg kanskje ikke kan alt jeg tror jeg kan likevel. For eksempel, om man har kjøpt to stoler, fordi man liker fasongen så innmari godt. Og har tenkt at "de to stolene der, de skal jeg trekke om. Og male!"
Og så, når man er vel hjemme, og stolene har stått i stuen i et par (tre) dager, så tenker man kanskje at "dette med å trekke opp møbler, det har jeg jo aldri gjort ..."
For eksempel. Men ellers, ellers tror jeg at jeg kan alt ...

2 comments:

Lisa said...

Jeg har en sånn stol, den har stått noen måneder allerede, og hele tiden kommer jeg på nye ideer om hva jeg skal gjøre med den. Det er ikke latskap, men en modningsprosess....

maja said...

Lisa, det er ikke idèene det skorter på for min del heller, men jeg er rett og slett litt usikker på om jeg får det til...
Får prøve og se :)