Sunday, October 25, 2009

En lykkedag

Den 25.10.2007, en torsdag for to år siden bare, var det middag på slottet for de nyvalgte på Stortinget, landets første hydrogenbil ble prøvekjørt av Dagbladets journalist, Cille var på St.Olav og magen hennes begynte ganske snart å vokse og Thomas og jeg møttes i lunsjen.

De nyvalgte ble valgt igjen (nesten de samme i alle fall), Hydrogenbilene vet jeg ikke så mye om, men i Cille sin mage vokste Jenny! Fra og med vår bryllupsdag, det er fint å tenke på. Og jeg er så glad for at han sa ja, den torsdagen i lunsjen, verdens mest tålmodige, snille, flinke, fine og artige mann. Min påstand er at dette er en lykkedag!

6 comments:

Kamilla said...

Gratulerer med to år, kjæreste derer!

Lisa said...

Gratulerer med dagen! :)

Thomas said...

Fine ord fra min fine frue...

Kver dag me dæ e førr mæ en lykkedag.
Tusen takk for to fine gutta, mat på bordet å reine klea kvær einaste dag - tusen takk førr at du e du Maja!

maja said...

Kamilla og Lisa: Takk!

Thomas: Takk sjøl!

Gro said...

Åh sukk:)

Og tenk, til helga er det ELLEVE år siden første pannekakenachspiel!

Håper dere kan komme en tur nordover i romjula, så vi kan ferie en anstendig 10-årsfeiring!

maja said...

Det hadde vært stas, men vi jobber hele jula, vi...