Thursday, October 29, 2009

Fra Lois Lane til...


Slik foregikk en mailutveksling mellom meg og min mann i dag:
"hei... igjen -LL"
(jeg sendte nemlig en mail i går med bare "hei" fordi jeg ikke ville noe, men ville si... hei... Og for dem som har fulgt med i denne bloggen har min mann fått Supermann-status, noe som da følgelig har gjort meg til Lois Lane derfor SM og LL)
"hehe, hei der -SM"
"Har du tid til å fly hit en tur, eller? -LL"
" Snart lunsjtid her, vi får se om peanutsmøret på knekkebrødet gir meg uante superkrefter" (til flyvning og denslags)

Superlangbein altså, ikke Supermann. Hvilket gjør meg til Klara Ku...

(tegningen av meg er lånt fra Disneys portrettgalleri)

4 comments:

Kamilla said...

Klara Ku? Er hun utro mot hesten Klaus???

maja said...

Har alldtid syntes hun ser så hemmelig forelsket ut i Langbein, særlig når han blir Superlangbein...

Thomas said...

"Siden 1931 har Klaus Knegg vært forlovet med Klara Ku, men det hindrer ikke henne i å flørte uhemmet med Langbein. Spesielt i begynnelsen av 70- tallet var flørtingen og datingen deres spesielt fremtredende, mest for å gi Langbein en kjæreste.."

Æ vælg å bruke ei a nøttan mine, så ønsk æ mæ tebake te SM å at du e LL.

maja said...

Klara Ku er ei flokse altså! Her kommer det fra.