Monday, March 15, 2010

jeg later som ingenting selv om jeg er tom for C-vitaminer

Når man har gått ei stund, og hatt en del å gjøre, som man bare må. Og som man bare må være skjerpet når man gjør. Da har man blant annet ikke tid til å bli syk. Så om man kjenner feberen komme krypende og halsen stikke litt, så må man bare svelge unna C-vitaminer og late som ingenting. Helt til alt man må og burde er ferdig.
Utfordringen oppstår når det man må og burde ikke ser ut til å ha en ende. Og man er tom for C-vitaminer.

6 comments:

Julie said...

Da trosser man alle ulogiske tanker og usunn fornuft...da tar man rett og slett en sykedag i steden for å bli borte i lang tid, og få masse å ta igjen når man kommer tilbake;)Eller noe sånt...God bedring :)

maja said...

Takk for det Julie :)
(Tenk at du skulle fortelle meg om fornuft, har du blitt voksen eller? ;)

Julie said...

Tja, voksen og voksen...selv jeg plukker opp ett og annet innimellom ;)Jeg har forresten lurt selv...om jeg kanskje begynner å bli voksen. Konklusjonen er litt uklar ennå, men jeg er vel på vei antagelig :)

RuChSi said...

Jeg trenger også løsningen. Hiver innpå med C-vitaminer og grønnsaker alt jeg klarer, men blir ikke helt frisk. Det har vart noen uker... jeg er lei og sliten.

maja said...

Julie: Jeg tror du er voksen, jeg. En bra voksen!
Lykke: Jeg skal si i fra om jeg snubler over den. Løsningen. God bedring så lenge!

RuChSi said...

Takk, samme til deg:)