Saturday, March 13, 2010

neste gang

Av og til skulle jeg ønske jeg ikke var så ivrig.
Rett før en premiere, for eksempel. Eller når jeg har jobbet for noe annet, som er litt skummelt, som man ikke helt vet hvordan går, da tenker jeg "neste gang, skal jeg holde kjeft!"
Men holder jeg kjeft? Nei... Og i morgen skal jeg intervjue Kamen Kalev, som har vunnet masse priser for filmen sin "Eastern Plays", og det skal være andre mennesker der som skal høre på. Og engelsken min er ikke særlig god...

Da jeg syntes det var en god ide at han skulle komme, da hadde han ikke vunnet disse prisene, og jeg syntes det var en alt for bra film til at vi ikke skulle kjempe den fram, og hedre han som har laget den. Ja, jeg gjorde jo det. Nå angrer jeg. Neste gang, DA skal jeg holde kjeft!

4 comments:

Hanne said...

Ha-ha. Høres jo litt kjent ut...

Lykke til med intervjuet. Det kommer til å gå brillefint!

maja said...

takk Hanne! Det trenger jeg... :)

ordomalt said...

Problemet med den film kvelden var ikkje dine engelsk kunnskaper PUNKTUM

ordomalt said...

Problemet med den film kvelden var ikkje dine engelsk kunnskaper PUNKTUM