Sunday, April 25, 2010

Jeg har funnet dem igjen!

Det er lenge siden jeg har vært ute på byen. Sånn skikkelig, med alkohol og dansing i bildet. Men sist jeg var på noe som lignet, så møtte jeg ikke så mange jeg kjente. Og jeg har hørt rykter om at de er vanskelige å finne, dem vi møtte ute på byen, før i tiden.
Men i dag fant jeg dem! Alle sammen. De var på konsert.
Klokken to, på en søndag.
"Rasmus og Verdens beste band" drar alle dem som var på byen på nitti-tallet.

(Jada,de hadde med seg ungene sine)

4 comments:

Kamilla said...

Det er veldig greit at noen av de kjente også har unger:)

Hanne said...

Så fint når man går i noenlunde takt gjennom livet.

maja said...

Det er sant, begge deler, det var bare at de er ikke SÅ godt kjente, og jeg hadde ikke helt fått det med meg, før i går ;)
Men når man vet det, er det kjekt!

Lisa said...

Jeg var innom Platekompaniet i dag, og der spilte de musikk som hørtes akkurat ut som noe fra 90-tallet. Jeg fikk litt flashback...

Nå går jeg ikke på Platekompaniet for å kjøpe musikk lenger, men spill til Nintendo...