Monday, April 26, 2010

skal bare

...jeg skal vaske rundt i det blå huset i dag. Men først skal jeg bare sjekke mail. Så skal jeg bare innom facebook og se hva dem jeg vet hvem er bedriver om dagen. Så skal jeg bare skrive nytt innlegg på bloggen. Så skal jeg bare sende ut ei melding til noen frivillige på jobb. Så skal jeg bare høre litt på radioen. Så skal jeg bare hente avisa (og bla bare litt i den). Så skal jeg bare gå på butikken. Så skal jeg bare drikke en kopp te. Så skal jeg bare... kanskje sjekke avisene på nett, det KAN jo ha skjedd noe siden sist jeg sjekket. SÅ skal jeg rydde og vaske i det blå huset, om jeg rekker det da.

5 comments:

juni said...

..og så lurer vi på hvorfor ungene skal bare når det er leggetid :)

Koselig blogg du har.
Juni

Hanne said...

Har du sett denne:
http://pludrehanne.blogspot.com/2010/03/jeg-skal-bare-bare-bare.html

Eller disse:
http://pludrehanne.blogspot.com/2010/02/ikke-bare-mellom-rene.html

maja said...

Hei Juni, takk for det. Ja, du hører hvor de har det fra ;)

Hanne, jeg må innrømme jeg tenkte litt på deg og det ene innlegget når jeg holdt på med mine "skal-bare-ting" :)

Kamilla said...

Det hørtes kjent ut, Maja.

maja said...

Kanskje det er gener, Kamilla?