Monday, January 5, 2009

så det så



Noe av det mest usjarmernde jeg vet om er sure mennesker. I kveld er jeg en av dem. Så for dem av oss som av og til er særdeles usjarmerende vil jeg bare si til verden at vi Vet at det finnes verre ting enn
- Unger som ikke vil sove.

- Sykemeldinger som ingen ende vil ta.
- Tak som ikke reparerer seg selv.

- Rotete hjem.
- Serier som uteblir på TV (så sjeldent som jeg ser på TV skulle man tro at den ENE gangen jeg hadde bruk for noe tanketomt hjerneuhygienisk visvas skulle det finnes noe, men den gang ei).

Vi Vet om Gaza, Burma, Kongo, Finanskrisen, Global oppvarming og vi Vet at vi er Heldigere enn alle andre, vi Vet og vi Vet, men vet dere hva? At det ikke hjelper en gang, men at vi i tillegg er så bortskjemte, furtne og tverre, gjør oss bare enda surere, så ikke prøv en gang.


(Var det noen som sa premenstruell?!!) (ikke prøv dere sier jeg!)

(Bildet har jeg stjålet fra en annens blogg, for det kan man)

4 comments:

Gro said...

Jeg Vet.

Lisa said...

men
du
vet
jo
at
det
beste
med
å
være
sur,
er
å

andre
i
like
dårlig
humør!

og
om
du
lurer

hvorfor
jeg
skriver
sånn
nedover,

er
det
fordi
datamaskina
mi
er
syk,
og
jeg
låner
Mathias
si,
som
ikke
er
fullt

syk
-bare
fyllesyk
etter
et
glass
med
gin
tonic,
og
derfor
er
det
noen
taster
som
ikke
fungerer
like
bra
bestandig.
gjett
hvilken....

maja said...

kanskje jeg skulle skrive alle innleggene mine sånn?!

gunn said...

Jaaaaaaaaaa skriv alle innleggene sånn så får du snart verdens lengste blogg å da må du vel kanskje trekk litt på smilebåndet? OLGA!!!!