Thursday, January 29, 2009

I dag gikk parkeringsvakten forbi bilen min tre ganger. Jeg så ham. Tre ganger?! På en dag? Jeg liker ikke parkeringsvakter. Jeg vet det er veldig vanlig, men det hjelper ikke. Jeg hadde betalt. Og sett rett på klokka. Så det ble ikke bot i dag.
Jeg kjører sjelden bil til jobb. Som regel tar jeg buss. Og når det blir isfrie veier skal jeg sykle. da skal jeg ikke bry meg om parkeringsvakter mer.

Og av en eller annen grunn får parkeringsvakter meg til å tenke på Ari Behn. Ikke spør.

3 comments:

Gro said...

Det finnes ingen yrkesgrupper som er så nidkjær i tjenesten som parkeringsvakter. Liker dem ikke jeg heller. De snoker. Myser. Godter seg. Er nøye. Triumferer.

gunn said...

Ja tenk om de kunne bare bytte jobb å være like nidkjær i den så kunne noen andre som begynner å bli litt slapp i jobben få jobb som parkeringsvakt. Va ikkje da lurt.

maja said...

Tante: God ide!