Sunday, January 17, 2010

flere venner enn man har

Jeg skulle ikke. Ikke snakk om! Men tror dere jammen ikke at jeg finner meg selv, med en pålogging til denne data-intetheten, med bilder av flust av mennesker jeg kjente en gang. Og jammen noen jeg kjenner enda. Til og med av noen jeg ser i levede live dann og vann.
Jeg synes det er helt absurd!

Men, nå når jeg først har gitt etter for presset. Så blir jeg UTROLIG fornæmet om ingen vil være venn med meg. Det ser vitterlig stusselig ut med tre venner (Thomas leder allerede med fire, og selv om vi har sagt at dette ikke er en konkurranse hjelper det lite når han sitter der og er medlidende) Så folkens, venner eller ikke, her er det bare å invitere!

2 comments:

Lisa said...

Enten må du annonsere det bedre at du er på boka, ellers så må du søke opp folk!

maja said...

jeg har jo deg!