Sunday, January 10, 2010

Kanskje svaret ligger på internett

for, jeg synes det er artig å blogge. Det betyr at jeg kan holde forsettet mitt bare ved å gjøre dette. Hihi.
Så deilig, da slipper jeg å lete lenger.

Men, når ting først løsner har det en tendens til å komme mer. Her er et par andre ting som er artig:
- å trene (jada, jeg vet at det høres ut som løgn, men det er det ikke).
- å være sammen med Supermann (som for tiden er i slaget og også er Supermorsom)
- å være på tur og brenne bål!
- å gå på kafe! (Det er en svakhet jeg har).
- å dra på helge-besøk til Trysil! (Vi oppdaget nemlig at det gikk an, for et lite år siden, det er jo bar en svipptur :)

Før syntes jeg det var artig å reise, jeg tenkte jeg skulle sette opp det også, men nå for tiden synes jeg mest det er styr med hele reisinga. Med unger er det litt voldsomt rett og slett. Uten unger blir det bare trist. (Skjønt, sist vi reiste fikk jeg en sånn "dette-er-fantastisk"-opplevelse da vi satte oss på toget, og det var en fin tur, så kanskje det punktet kommer tilbake på listen når guttene blir større)
Før syntes jeg det var artig å gå på byen. Det synes jeg ikke nå. Sist jeg prøvde kjentes det bare ut som jeg var et romvesen som hadde landet på helt feil planet (eller havnet i feil galakse), og jeg har ingen intesjoner om å prøve det igjen.

Det er selvsagt mye mer som er artig, men dette er en bra start!

1 comment:

Hege said...

Ja, jeg kjenner igjen alienfølelsen på byen. Og ikke bare det. Det er kjeeedelig å gå på byen! Og det betyr IKKe at man er gammel og satt. Men at man har blitt moden og klok nok til å bruke tiden på bedre ting. Såh!