Sunday, February 1, 2009

Digitale gudmødre

Vi leser på GodTur. Brage, Odin og mammaen
Brage: "Sje, det e mi gumor"
Odin: "Min?"
Brage: "Nei, ikke din, min!"
Mamma: "Skal vi se på bloggen tel di gumor Odin?"
(vi logger oss på, og der er det et innlegg med bilde, ikke av gudmor Lisa, men...)
Odin: (helt overbevist og full av entusiasme) "Dæææj minne dummoj!"

Så når Gudmor Lisa kommer på besøk og Odin oppdager at det ikke er Madonna får vi heller ta det der og da tenker jeg.

(http://lisastenketanker.blogspot.com/2009/01/madonna-til-norge.html)

4 comments:

Kamilla said...

Hahahahaha!

Lisa said...

Tjaaa, jeg får vel gjøre mitt beste....skal se om jeg ikke har en gjennomsiktig badedrakt jeg kan sy på noen paljetter, og så bleke håret da. Da skulle vel det meste være i orden...eller hur?

maja said...

han vil garantert ikke merke forskjellen!

gunn said...

Hva med ei kokkusnøtt sagd i to til bh i samme slengen...