Friday, May 28, 2010

Forandring fryder

Vi skal prøve noe nytt i dag. Vi skal ha barnevakt. Og nei, det er ikke vi to som skal ut på middag/kino/eller hva folk nå finner på sammen. Jeg skal på jobb. Og min mann har gått glipp av tre runder poker, så enten måtte jeg skaffe barnevakt eller så måtte jeg lyve på meg feber. (Nå skal det sies at barnevakten har skaffet seg helt selv, det er den nydelige konen og like skjønne datteren til min sjef som har tilbudt seg). Guttene liker dem. "Æ bli så glad at æ nesten dætt!" Sier Odin, og blir FRYKTELIG skuffet når han får vite at vi kommer heim igjen i kveld.
Jeg tror ungene mine er litt lei av foreldrene sine.

4 comments:

Lisa said...

Kanskje på tide å skaffe barnevakt for å gjøre noe sammen?

maja said...

Når gjorde du og Bjørn noe sammen sist? (Og føden teller ikke!)

Lisa said...

Vi var ute og tok oss et glass i fjor sommer, men jeg vil påstå at vi har vært mere ute enn dere to. Med hånden på hjertet. Vi passer alltid på å få gått på kino, eller gjøre noe annet når vi er i Trondheim.

Men jeg vet jo også at du helst vil være hjemme da....

maja said...

Vi har det veldig fint her heime vi, men takk for omtanken :)