Saturday, May 22, 2010

...og

hadde ikke fått med meg at butikkene stengte tidlig i dag...

4 comments:

Lisa said...

ja, sånn kan det gå når man skal ligge og purke til langt på dag....

maja said...

Ja, du kan så si (jeg unnlot å nevne at jeg først stod opp halv sju, men gikk og la meg igjen utpå morran, men da var ikke butikken åpnet...)

Lisa said...

Jeg stod vel opp i halvåtte-tida, så gikk jeg og la meg i ti-tida, og sov til halv tolv. Men jeg rakk butikken fint, og fikk svidd av en tusenlapp sånn for syns skyld (eller nei, det er ikke for syns skyld, men faktisk en nødvendighet om vi skal ha mat hele helga....), og da har jeg kjøtt og fisk i frysern fra før, og tørrvarer i skapet....

maja said...

vi har klart oss helt fint, og fant ut at det var greit, å gå glipp av ei handling. Det lå litt i fryseren, og så hadde vi litt i skapene.