Friday, May 14, 2010

Prisutdeling

Når man sitter oppe til klokka to på natta. Og for n`te gang (det er mange ganger, men fordi jeg stadig blir beskyldt for å overdrive skal jeg ikke komme med tall) hører på sin kone og hennes frustrasjon (som riktignok vokser for hver gang (ikke konen, men frustrasjonen)). Og man holder ut både denne n`te gangen, alle de som har vært, og det ikke ser ut til å gi seg med det første. Ja, da kvalifiserer det til en pris. Min mann er herved vinner av "Galaksens Tålmodigste Mann" (Premie ventes i posten)

4 comments:

Kamilla said...

Så artig! Stig har mottatt denne prisen tidligere da han ventet på at Kristine skulle ta til vett:)

Kamilla said...

Tror vi trenger tålmodige menn hvis de skal holde ut i vår familie.

Lisa said...

Vel, det er supert at mennene våre er tålmodige, men det er jo vi også, synes nå jeg!

Dessuten, så synes jeg det er en selvfølge at vi er tålmodige begge veier når vi går til det skrittet å love "å elske og ære i gode og onde dager"

:)

maja said...

Kamilla; det er sant! Jeg vet ikke helt hvem som har fått den i årene i mellom, men det er ganske utrolig, at det skulle bli to priser av denne i vår familie (om ikke flere, mener onkel Helge også har fått den for noen år siden)

Lisa; jeg vet ikke om man helt vet hva man lover når man gifter seg med en som meg, jeg...