Friday, May 7, 2010

kjedelig gen

Jeg har en fantastisk fin familie. Både den lille, nærmeste som jeg bor sammen med. Men også den store, den med tanter, onkler, besteforeldre, søskenbarn og deres barn. Men vi har et gen. Som kan være litt kjedelig. For dem vi lever sammen med.
Vi sovner på sofaen. Ikke bare sent på kvelden når hvemsomhelst kan finne på å sovne hvorsomhelst. Nei, setter vi oss ned i en sofa, og ryggen får en bestemt vinkel, så tar det sjelden mer enn sju minutter før vi sover. Bare spør en inngift.
Fordelen med dette er at vi ofte er uthvilte. Men særlig sosialt, kan det neppe kalles.

6 comments:

Thomas said...

7 minutter - i beste fall ;)
Men for arkivet, så må det sies ellers så er genene upåklagelige.

Kamilla said...

Vilja og jeg sovner begge to. Jeg med ungen på fanget, ungen med puppen i munnen.

Lisa said...

Nuvel. Oppfattelsen av at dere er spesielt uthvilte kan jo diskuteres, det virker jo ikke som dere er det, når dere sovner bare dere setter dere i sofaen da....

maja said...
This comment has been removed by the author.
maja said...

Kamilla: Genetisk :)

Lisa: Men det er vi som står opp og baker rundstykker, leker med ungene og har alt klart til utflukt når de andre omsider kommer seg ut av senga...
(og er du på nett enda?!)

Gro said...

Jeg ELSKER å sovne på soffan.
Men jeg har langt igjen før jeg tar igjen mora mi på det området.

Helt klart et gen ala Zakariassen...