Wednesday, May 19, 2010

Når man er gift med Supermann er det ikke så lett å være like flink

Min mann er på fotballtrening. Og jeg har lagt guttene. Det er en kjensgjerning at jeg er skikkelig dårlig på det. Min mann, derimot, er knallflink! Men det hender jeg kommer hjem halv ni, og de nettopp har sovnet (merk; det HENDER, det er veldig sjelden), og da blir jeg skikkelig irritert, og sier ting som "nå får de en kjip dag i morgen, når natta blir så kort" og "halv ni? det er vel i seineste laget?!" og "kanskje du bør begynne legginga litt før??".
(og jeg sier det med skikkelig sur stemme) Nå er klokka kvart på ni, og de har nettopp sovna. Min mann kommer hvert øyeblikk, og om jeg går og henger opp klær nå, vil han kanskje ikke spørre...

2 comments:

juni said...

... og hvis du henter en bunke ferdigbretta klær ut fra klesskapet ser det ut som du har holdt på med klesvasken leeenge ;)

maja said...

hehe, det var det jeg også tenkte :) Men han spurte ikke når, han spurte bare om det gikk bra... Og det gjorde det jo ;)