Tuesday, February 3, 2009

Udødelig Monster


Tror dere jammen ikke at de der streptokokkene har overlevd hele antibiotika kuren? De må ha benyttet seg av skitne triks for å ha vunnet kampen, spilt død, bestukket antibiotikagreiene eller andre lumske streptokokktriks. Men kampen er ikke over! Jeg har en ny resept som jeg vifter med hver gang jeg svelger, så kan de velge; fortsette å spille død og få bo i halsen min (det kan jeg leve med, så lenge de ikke driver og eter meg opp) eller ny runde med krig!

4 comments:

Thomas said...

Wow - de va litt a e aggresiv kar du har fått tak i.
De som e litt rart, de e at æ har en nesten likkens kar - berre at min e rød å me dåbbelt så mange tenner.

Kanskje vi fyra førr hardt, at de ikke vil ut i kulden, men trives her i lamme oss (kem gjør ikke de da)?

Gro said...

Heiheihei. Du bryter februar-pakten! Du må huske å vaske fingrene før du blogger, eller så smitter du oss som tar dette seriøst. (Bortsett fra Tora da. Jeg hadde visst glemt å informere henne, så hun måtte være hjemme fra barnehagen i dag og kline snørr på meg...)

gunn said...

Ett lite helseråd fra helsetanta "Gurgel i saltvann det dør de av". Svært få overlev på saltlake..

maja said...

Thomas: Vokser de mer nå krever jeg husleie! Av både de røde og grønne!

Gro: Det er ikke et brudd på avtalen. Januar har ikke sluppet taket, jeg kommer etter! Og god bedring til Toja!

Tante: Jeg måtte begynne på antibiotika, feber og greier igjen... 1-0 til halsmonsteret. Men jeg skal huske det til neste gang de prøver seg.